Jump to content
CrazyBoards.org

Search the Community

Showing results for tags 'cat kitty kitten crap poop catbox swearing stroke'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Stuff That Makes You Feel Like Crap
    • Bipolar Spectrum Disorder - The Pole Dance
    • Depression - Let a WHAT Be My Fucking Umbrella? (Sod You, Perry Como)
    • Self-injury - The Cutting Board
    • Personality Disorders - Fuck Off! No, Wait. Fuck Me Now!
    • Eating Disorders - Hell's Kitchen
    • Substance Abuse / Addictive Behavior - 8-balls, Highballs, Deal Me in One Last Time
    • Panic / Anxiety Disorders - What, Me Worry?
    • PTSD and Trauma- Duck and Cover. Again and Again.
    • Obsessive-Compulsive Disorder - Click Here Repeatedly
    • Social Phobia - Behind Paranoid Eyes
    • Dissociative Disorders - Now where was I?
    • Schizophrenia and Various Psychoses -- Jesus Had a Twin Who Knew Nothing About Sin
    • ADD/ADHD - Could You Say That Again? I Was Listening to My Head.
    • Autistic Spectrum Disorders - What Part of English Don't You Understand?
    • Migraines and Other Headaches - Not Tonight, Dear
    • Neuropathic and Chronic Pain
    • Seizure Disorders - Shake, Rattle and Roll
    • Sleep Disorders - Perchance to Dream
    • Allergies: Benadryl? No, But I Have a Cousin Who Was a Dremel.
    • Hormone and Glandular Problems - How Do You Make a Hormone? Kick Her in the Ankle.
    • Not Otherwise Specified - Put your finger on your NOS, on your NOS
  • Meds and Other Crap That Make Life Tolerable
    • Anticonvulsants / Mood Stabilizers - Bodies A-Twitchin', Moods A-Switchin'
    • Antidepressants - If You're Crappy and You Know It
    • Cocktails - Medicated to the Gills and Floundering
    • Antipsychotics / Neuroleptics / Major Tranquilizers - The Acme Pill-O-Matics
    • Miscellaneous Medications & Miscellaneous Questions About Meds
    • Benzodiazepines - Take a Chill Pill!
    • CNS Stimulants - Warped & Wired
    • Side Effects - It Turned Me into a Newt! A Newt? I Got Better.
    • What The Hell is THAT? - Medical, Nutritional, and Lifestyle Alternatives
    • Therapy - The Other Half of the Puzzle
    • ECT etc. - Watt's up, Doc?
  • Crap You Read About
    • Academic Interests - Geek Out While You Freak Out
    • Books Reviews - Self Help and Otherwise
  • Life Cycle: Mate Spawn and Die
    • Family Feud
    • Parenting/Pregnancy/Childhood Issues - Nature or Nurture
    • Relationship Issues - Crazy For Loving You
    • Aging Issues: Hot Flashes and Hot Rods? Midlife Crisis, Menopause, and Beyond
    • Spirituality - Luminous Beings Are We, Not This Crude Matter
    • Grief, Death and Dying
  • Your Crappy Life
    • The Health Care System Sucks!
    • Law, Money, and Employment -- Send Lawyers Guns and Money
    • Technology Sucks! - Luddites Unite!
    • News and Politics - Next on Sick Sad World
    • People Suck!
    • Gay/Lesbian/Bi/Transgendered Issues - Out of the Closet and Out of Our Minds
    • Intro to Being a Crazy Student - Whatsamatta U
    • The Confessional
    • I've *Still* Got Issues!
  • Other Crap
    • Whatever
    • I Got the Good Stuff Here
  • Generic Forum Crap
    • Board News - Incoming Message from The Big Giant Head
    • Suggestion Board - I'm Sorry Dave, I'm Afraid I Can't Do That
    • New User Info - It's Not Easy Being Green
    • Introductions - Who The Hell Are You?
    • Moderators - Pay No Attention to the People Behind the Curtain
    • Test Board - Do Not Push the Big Red Button!
  • Coronavirus: Because You Don’t Have Enough Crap On Your Mind
    • I Need An Adult!: Where to Find Accurate Information
    • Has Anyone Told the Amish?: Covid-19 in the Media
    • Social Distancing: I’ve Never Felt Closer to You
    • Telemedicine: Is This Thing On? Getting the Most Out of Screen Time With Your Doctor
    • Oh, No, I Couldn’t... Well, Maybe Just One More: Hoarding. Or, uh, Being Prepared
    • Casual Everyday: How to Stop Watching Cat Videos and Get Some Work Done At Home
    • Absolutely No One Walked Into a Bar: Best of Coronavirus Humor
    • But I Need a Damn Haircut: When You Don’t Have the Virus, But You’re Still Falling Apart
    • Countin’ Flowers On the Wall: So Bored We Need a Board For It

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Website URL


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Location


Interests

Found 1 result

  1. This is a little bit old news but I wanted to put it down. So... My cat almost croaked. Super projectile vomit. Super screwed up kitty. Like unable to walk. Seemed blind. Like wow... Horrible. I bring her to the vet and they hook her up to something that pumps fluids into her. I get "the call" Vet said its time to make a hard decision and said they were going to keep her overnight and in the morning I should come in and say goodby. When my last dog died Kitty and I went into major depression land. Can't imagine the awfulness of saying goodby to my one and only cat. *I found her - always was a dog person. I think there is no way I would want my cat's last night to be locked in a cage with a room full of noisy dogs and sick critters. So I did something good which was to make up my mind to not just do what was expected and went in asked for my cat and took her home. Sunny day? I sat outside (I'm not an outside guy but kitty likes the sun) Cat in the lap. I sit and feel lower then ant shit but... Some hours later kitty moves! Kitty walks (A little unsteady) and kitty eats (Anything but what she was eating that she barfed up) and uses the catbox. Hooray! Thank you God for taking away this awfulness... So I go back into the vet who is like WTF??? Is this the same cat? It takes a while but kitty starts seeing ok and walking without looking drunk or just falling down. Kitty slept in one of my dresser drawers while recovering but now is in fine shape and back to sleeping on my chair where I work again. - - - - - - - - - - - - - - - So for whatever reason the duty of catbox is now assigned me after years and years of SO (Who is a long time cat people) I try to use the cheap crappy plastic giant spoon thing which... breaks. I get the other plastic piece of crap one and try to shovel out a glob and it flicks into my face.... Uck... Super disgusting... I hate crappy tools. Even cat shit shovels... Why not a serious metal cat crap (Lumps of cat wizz) scraper??? So.... I keep heaping fresh litter on top of the cat pee (And kitty doesn't get pissed off and pee under the catbox) which is a horror beyond description (for me anyway) What I did today was I picked up the cat box turn it upside down into the garbage can outside. Pound on it until all the cat excrement / piss globs and loose litter comes out and then take the garden hose and spray out the un-removeable cat clay glop from hell. Cat box and some dish soap and ta-dah! Kitty is happy and peeing in (Not all around and under) the box. Most important I'm not searching Ebay for a Chemical Warfare suit with gas mask and nerve gas injection thing. This is probably me being a mental patient but I swear, say really bad curse words, have my blood pressure reach new all time highs dealing with this in any other way. There is a certain HA HA when I pound on the bottom of the cat box and all my "problems" go away. I'm sure long time cat persons are laughing and know a better way but... I dunno. Cat Box therapy?
×
×
  • Create New...